Lördagen den 2 februari 2013

 
Hej bloggen!
 
Idag tycker jag att vi har haft en väldigt fin lördag med solen som tittade fram och fick den nya snön att glittra så vackert! Jag har sett på djur från världens alla hörn, allt från giftiga ormar till söta lemurer, då familjen styrde bilen mot tropikariet i Helsingborg innan idag. Därefter mättade vi våra kurrande magar med en supergod asiatisk buffé! Ingen tvekan om att vi blev mätta och belåtna då vi nästan rullade därifrån haha! Sedan har jag även blivit lite fattigare då jag hittade ett jättefint skärp som fick följa med mig hem!
 
Nu är klockan åtta gott folk och vad betyder det? Jo Melodifestivalen såklart! Vi får hoppas på att det finns några bra bidrag som ställer upp i år!
 
Ha en fin kväll! =)
 
 Nya skärpet! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0