Livets största mirakel

Bild från google
 
Godmorgon bloggen!
 
Det blir inga långa sovmorgnar här hemma inte när hantverkaren kommer klockan halv åtta om dagarna och börjar hamra och banka där nere på toaletten. Som tur är så är jag, vilket har nämnts tidigare, rätt så morgonpigg av mig!
 
Idag har jag fullt upp hela dagen lång då jag ska planera och förbereda inför kvällen! Jag ska nämligen ha ytterligare en födelsedagsmiddag men den här gången utan min syster. Med det härliga gänget tjejer som kommer på besök så tror jag att kvällen kommer att bli kanonbra!
 
Igår kväll såg jag filmen What to expect. Den handlade om en massa olika par som hade gemensamt att de skulle få barn på ett eller annat sätt. Jag tyckte det var en rolig och väldigt mysig film och i slutet när alla fick sina barn kunde jag inte låta bli att längta lite tills den dagen då jag själv blir mamma. Jag tänker dock inte ha bråttom med att skaffa barn, nej jag vill helst ha hunnit utbilda mig och ha fast inkomst innan det är dags. Men en dag vill jag också få uppleva det som många säger är livets största mirakel! :)
 
Nu får ni ha en bra dag allihopa!
 
Puss&Kram =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0