Hiss / Diss

 
 
Sanna dissar:
 
Att lovet snart är slut - Det är redan lördag, vart har veckan tagit vägen?!
 
Mobbning - Usch, mobbning gör sådan stor skada och kan i många fall vara svår att upptäcka!
 
Folk som dömer och ser ner på personer de inte känner - Se detta inlägg!
 

 
Sanna hissar:

Min lärare och mentor Ingrid - Jag är lyckligt lottad som har en helt fantastisk
mattelärare/fysiklärare/mentor! 
Hon brinner verkligen för sitt yrke och förklarar och lär ut superbra!
 
Mina nära och kära - Jag är så glad för mina vänner och min familj!
Alla behöver vi vara älskade, ha någon som bryr sig om en.
Samtidigt som det är lika viktigt att ha någon att själv kunna bry sig om och ge kärlek till!
 
Att det förhoppningsvis snart är vår -  Åh vad jag längtar!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0