Fredagen den 15 februari 2013

 
Godmorgon bloggen!
 
Känslan jag hade när jag vaknade upp och visste att det idag är sista dagen innan lov var helt underbar! Som det ser ut nu så verkar det dessutom vara rätt lugnt på läxfronten vilket gör det hela ännu bättre!
 
Idag ska pappret angående mina val av inriktning samt kurser inför tvåan och trean lämnas in. Jag har valt mer med hjärta än hjärna och det känns faktiskt riktigt bra! Jag tror och hoppas att jag har valt det bästa för mig!
 
Efter skolan ska vi åka för att fixa med pass. Vi ska inte åka till Kreta förrän i sommar så det är egentligen ingen brådska med dem. Men min syster har anmält sig till en tävling där man kan vinna en resa till London för att gå och se en konsert med One Direction. Hon är hoppet själv och hoppas och tror att hon är den person som kommer att vinna och blev därför smått panikslagen när hon till sin fasa insåg att mitt och hennes pass hade gått ut! Då vi ändå ska fixa pass inför sommarens resa så kan vi lika gärna göra det nu så blir Linnea lugn och glad! För tänk vilken katastrof det blir om hon vinner den där tävlingen men inte kan åka! ;)
 
Ikväll ska jag och Linnea ha en gemensam födelsedagsmiddag vilket jag tror kommer att bli hur trevligt som helst!
 
Ja min fredag ser ut att bli en bra sådan i mina ögon!
 
Ha en bra dag! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0