Födelsedagspresenter

Ja då har man alltså redan hunnit vara 17 år i mer än en vecka! Jag måste säga att min första vecka som 17-åring har varit toppen med familjemys, två underbara födelsedagsmiddagar och en väldigt trevlig kväll med släkten!
 
Jag tänkte göra en liten sammanfattning på de fina presenter jag har fått och tackar här ännu en gång;
Tack så hemskt mycket allihopa! :)
 
 
Andra och trejde boken av E.L James triologi står nu i min bokhylla redo att läsas! :)
 
 
Tre nya ljus finns nu i mitt rum! Jag älskar att ha rummet fullt av tända ljus!
Håller ni inte med om att tända ljus gör allt så mycket mysigare?!
Ljuset till vänster luktar verkligen helt gudomligt! :)
 
 
Två nya parfymer har också tagit plats i min hylla! :)
 
 
En superfin t-shirt!
 

Tre par nya trosor, precis vad jag behövde! ;)
 
 
Presentkort! :)
 
 
Ett par jättesöta små örhängen samt en liten spegel som är perfekt att ha med sig i väskan! :)
 
 
 
Jag fick även av mamma ett superfint kort där det stod att jag ska få köpa färg till att måla om mitt rum!
Det är något jag har velat göra länge, men just nu vet jag inte hur jag ska göra.
Jag kommer antagligen inte bo i mitt rum så jättelänge till och
har faktiskt börjat vänja mig vid den gräsliga blåa färg som jag valde när jag var mindre ;)
Jag får se om jag bestämmer mig för att måla om eller om jag löser ut de pengarna till något annat :)
 
Jag fick även en mobilväska av min syster, men den var jätteful så jag fick tillåtelse att lämna tillbaks den! ;)
 
Sedan får vi inte glömma bort resan til Kreta i sommar som även den blir som en present! :)
 
Jag är hur nöjd som helst med allt jag har fått och kunde inte ha önskat mig en bättre start på mitt år som 17år!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0