Cherry in the air


Jag har haft en mycket trevlig kväll med släkten! Tacobuffén blev väldigt uppskattad, men vem gillar inte tacos? Jag åt tills jag trodde att jag skulle spricka, men en tårtbit lyckades ändå slinka ner såklart! ;)
Kvällen bjöd även på spel, en massa prat och glada miner. Superfina presenter fick jag också, bland annat parfymen jag önskat mig som doftar helt gudomligt!
 
Nu ska jag antingen titta på någon bra film eller mysa ner mig med en bra bok och att inte behöva ställa klockan på 06.10 imorgon är pricken över i:et på denna finfina söndag!
 
Ta hand om er! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0