4 februari 2013

 
Hej bloggen!
 
Jaha, då har årets fruktade influensa lyckats ta sig in hos oss här hemma. Stackars mamma både kräks, har feber och ont i hela kroppen. Jag äter vitlök, vitpeppar, håller mig på bra avstånd och ber för att jag ska slippa bli sängliggande!
 
Imorgon väntar matteprov. Har dock inte haft någon motivation till att plugga hm... vi får se hur det går helt enkelt!
 
Dessutom ska vi börja renovera vårt ena badrum imorgon! Det blir spännande att se hur hela familjen kommer att kunna samsas om en enda toalett!
 
Nu ska jag placera mig i soffan resten av kvällen! Ha det fint! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0