24 februari 2013

 
 
Hejsvejs!
 
Precis som de flesta lov så har detta gått alldeles för snabbt. Det är redan söndagkväll och bara några timmar tills vardagen återgår till det normala, det vill säga tidiga morgnar, promenerande i skolkorridorerna och en massa läxor.
 
Idag har jag varit duktig och öppnat de få skolböckerna som fick följa med mig hem över lovet. Dessutom gjorde jag mer än att bara öppna dem då jag faktiskt fick gjort en del innan de slogs igen! Jag har även slitit på jobbet och klarat några levlar på Candy Crush. Jag måste erkänna att jag inte trodde att jag skulle tycka att Candy Crush var särskilt kul, men där hade jag fel. Det ska bli spännande att se hur länge jag kommer spela det då jag egentligen inte är någon "spelperson" och därför lätt tröttnar på just spel.
 
Nu ska jag ta mig något att äta innan jag ska schasa bort hunden från min säng. Det är perfekt att han ligger där om kvällarna då det blir väldigt varmt och skönt för mig att krypa ner! Han tycker dock inte att det är lika kul att behöva flytta på sig ;)
 
Godnatt på er och sov så gott! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0