19 februari 2013

 
Ännu en av sportlovets dagar börjar nu gå mot sitt slut. Jag har haft en himlans bra dag måste jag säga, mest tack vare de två härliga personer som jag har fått äran att tillbringa den med! Det blev ingen storshopping för mig idag. Jag lyckades hålla rätt bra i pengarna och kom bara hem med en kasse vilken innehöll tre små söta ugnsformar som jag kan lägga till i min lilla samling! Likadana som dessa fast i en annan färg!
 
Imorgon ska badkläderna letas fram då hela familjen ska fara till Sannarpsbadet i Halmstad! Det blir några roliga timmar att se fram emot! Min lillasyster är väl den som är mest förväntansfull av oss alla, men visst håller ni väl med om att det är väldigt kul att fara ner för vattenruschkanor och åka runt i virvelvinden? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0