18 februari 2013

 
Idag har familjen Nyberg haft en riktig familjedag! Dock började inte dagen på bästa sätt.....
Klockan halv nio imorse var jag nämligen inne i stan för att göra ett ärende, men efter att jag slängt ett öga i kalendern visade det sig att det inte var idag utan imorgon halv nio som det skulle göras! Så där stod jag i stan, helt i onödan, och kände mig oerhört korkad! Åh vad jag blir irriterad på mig själv i sådana lägen! Men men, man lär sig av sina misstag och hädanefter tänker jag alltid dubbelkolla i min kalender!
 
Dagen blev tack och lov bättre och den har spenderats med min mamma och systrar. Vi har fikat på det supermysiga Mormor Olgas café inne i stan och sedan spelat bowling! Förra gången jag spelade bowling gick det väldigt dåligt, men idag så slutade jag faktiskt som delad etta! Jag måste säga att det är så mycket roligare att spela när man faktiskt får ner lite käglor! ;)
 
Nu tänker jag befinna mig i viloläge resten av denna kväll!
 
Kram på er! =)
 
 
                              
        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0