Söndagen den 25 augusti

Heeeeej!
 
Efter att ha jobbat och sedan betalat ett berg med räkningar på kontoret är jag nu helt slut! Jag hade tänkt ta mig till gymmet för ett benmördarpass då träningvärken nu äntligen har släppt, men nej det får bli imorgon istället!
 
Igår hade jag fullt upp hela dagen och därför hann jag inte kika in här.... Nej sanningen är att jag latade mig större delen av dagen haha! Jag hade gott om tid att skriva ett, två, till och med tre inlägg, men jag hade ingen lust så då struntade jag i det! Men trots att jag latade mig en hel del hann jag ändå med att göra en hel del saker då jag ju vaknar ganska så tidigt! Jag var ute och körde med mamma och för första gången nådde hastighetsmätaren upp till 90km/h, jag stod i köket mer än en gång, jag blev klar med med mina läxor, jag satte hörlurarna i öronen och lät benen springa i 7km innan jag var hemma igen och så var jag och hälsade på Lukas, världens sötaste ardennerföl!
 
Okej nu är det dags att ta fram dammsugaren då mitt rum tyvärr inte städar sig själv! Ha en fortsatt härlig söndag!
 
Puss och kram <3
 
Lukas!!!!
 
 
 
 


Kommentarer
Anna-Maria

Visst är han det sötaste....något busig bara!

Svar: Ja söt är han verkligen! :)
SannaCeciliaNyberg

2013-08-29 @ 23:21:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0