Skoldag, men ändå inte....

Hallå på er!
 
Dagen idag har knappast känts som en skoldag och det är väl bara positivt eller hur? UF-mässan var bra och höjdpunkten var definitvit stand-up-komikern Ludvig som fick alla oss 2200 ungdomar att skratta! Redan strax efter tolv var vi klara och redo för avfärd, men jag och min vän Johanna bestämde oss för att stanna och njuta av Lund i några timmar! När vi efter mycket om och men hade hittat in till centrum, då mässan var en bit utanför, satte vi oss på en mysig uteservering i solen där vi åt och pratade i massor! Sedan kikade vi runt i en hel del av Lunds affärer, bland annat en second hand affär där jag hittade ett riktigt fynd! På väg mot tåget slog sötsuget till och vi var tvungna att göra ett stop för en fika på vägen innan vi for hemåt till Ängelholm.
 
Här hemma har det sedan spelats yatzy och ätits kvällsmat och snart ska jag nog snöra på mig löparskorna och bege mig ut på en skön runda! Puss och kram på er! <3
 
Vackra Johanna!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0