Första dagen tillbaka i vardagen...

Hej på er allesammans!
 
Ja då var första skoldagen avklarard! Fast om man kan kalla det en skoldag vet jag inte riktigt då den bara var 40 minuter lång, men jag klagar inte! Efter de där minutrarna satte jag mig med några andra tjejer och åt lunch på en uteservering i stan. Faktiskt samma uteservering som jag inledde mitt sommarlov med nu när jag tänker efter! Dagen och höstterminen började ändå på bästa sätt då jag vaknade upp bredvid Filippa. Vi traskade ner till bageriet när det fortfarande fanns lite morgondagg i luften och köpte nybakta frallor och tekakor som vi och några andra flickor mumsade i oss till frukost! Ni har väl inte glömt att frukosten är dagens viktigaste mål och vad är trevligare än att äta den tillsammans med sina vänner?
 
Om ett tag ska jag hoppa på cykeln och trampa iväg till Jessan där en väldigt mysig kväll väntar, med mycket prat och en härlig kvällspromenad!
 
Vi ses hörni, puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0