En utlandsresa med Sanna!

I somras när min vän Julia fyllde sjutton år kände jag att jag vill göra något roligt. Jag ville ge henne en upplevelse, en dag där hon och jag skulle umgås och hitta på något riktigt kul. Problemet var att jag inte visste vad hon skulle vilja tänkas göra, så vad gjorde jag? Jo jag skrev ner fyra erbjudanden som hon fick välja bland! Efter en hel dels funderande hade hon äntligen bestämt sig för mitt erbjudande som jag kallade "En utlandsresa med Sanna!". Jajamensan, enligt det erbjudande ska jag bjuda med henne utanför Sveriges gränser till vårt kära grannland Danmark och till den mysiga staden Helsingör! I erbjudandet ingår dessutom en god lunch och jag kan garantera att hon får åka både båt och höra danska! Vi bestämde ett datum så fort som möjligt och idag ska vi bege oss ut på vår lilla utflykt hon och jag! Vädret kunde helt klart ha varit bättre men som man säger, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!

Senare ikväll blir det födelsedagsmiddag hemma hos Emma som också hon har hunnit fylla sjutton, så hela min lördag är fullspäckad med trevliga saker!
 
Ha en fin dag allesammans! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0