Det är en härlig dag och jag har det bra....

Godmorgon! Alla pigga och glada?
 
Så skönt det var att vakna upp idag och inte behöva stressa iväg till något jobb! Jag kunde ligga där i sängen, titta upp i taket och bara tänka på hur bra jag har det! Jag är frisk och glad, har en massa fina människor omkring mig och har för tillfället inga bekymmer att slösa onödig energi på! Innan jag gick upp och gjorde mig en väldigt god frukost låg jag och drog mig lite till och såg på ett avsnitt av Gossip Girl, precis som en bra lördagsmorgon ska vara!
 
Igår var det en riktigt mysig kväll och jag hade så mycket att berätta för min familj! Min mun gick i ett och de var förmodligen ganska så trötta på att höra min röst när kvällen var slut haha! Men efter en veckas semester har man mycket att dela med sig av!
 
Idag ska jag träffa min fina vän och klasskamrat Julia vilket var alldeles för länge sedan! Hon tycker precis som jag om att prata så vi kommer ha fullt upp. Faktum är att jag nog aldrig hade träffat en person som kunde prata mer än mig förrän jag träffade henne! Men utan hennes sällskap och pratande tror jag skoldagarna hade känts väldigt mycket längre och tråkigare förra läseåret och jag hoppas därför att vi fortfarande kommer gå i samma klass nu i tvåan!
 
Herregud, om lite mer än en vecka börjar skolan igen och vi kommer kastas in i vardagen med allt vad det innebär! Om jag ska vara ärlig finns det en liten del av mig som längtar. Jag längtar efter att få se alla fina klasskompisar igen, att få se hur bra eller dåligt vårt schema ser ut, få reda på hur det gick på det stora fysikprovet jag gjorde innan vi slutade vilket jag nästan har hunnit glömma bort och så längtar jag faktiskt lite efter att få lite vardagsrutiner. Men allt som inkluderar läxor, pluggande, prov och långa skoldagar är absolut inget jag längtar efter!
 
Nu hoppas jag att vi alla får en super fin dag! Var rädda om er, okej? Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0