Blöt ännu en gång...

Imorse hade jag och Jessie inte turen på vår sida då det regnade ordentligt på oss när vi cyklade till jobbet. Helt blöta var vi när vi kom fram och inte förrän vi cyklade hem några timmar senare började mina byxor att torka. Jag hoppas verkligen inte att jag kommer bli förkyld, men risken är nog ganska så stor...Nu sitter jag i alla fall i sängen med mina torra myskläder efter att ha tagit en varm dusch och ska sitta här ett tag tror jag bestämt!
Hoppas att ni alla mår bra! Puss och kram <3
 
 
Dessa ärtskott är ett sorts skott som vi skär på jobbet!
 
 


Kommentarer
Tove

Du lyckas alltid bli blöt du! Haha, men vad skönt med myskläder.

Kram!<3

Svar: Ja jag har blivit väldigt bra på att vara ute precis när det ska regna! ;) Kram<3
SannaCeciliaNyberg

2013-08-11 @ 15:52:53
URL: http://tovetankar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0