Time to get some work done....

Hej lördag och hej du kära efterlängtade helg! Jag började denna morgon med en brakfrukost framför några avsnitt av Vampire Diaries, en serie som jag förresten börjar bli lite smått beroende av! Jag måste säga att det nu står väldigt jämt mellan PPL och VD (Pretty little liars och Vampire diaries). Vem kommer ta hem segern? Eller kanske blir det ett dött lopp? (säger man så förresten?) Inför helgen har jag inte direkt några storartade planer. Det blir väl till att vara hemma och ta det lungt, njuta av god mat och ja plugga såklart. Hm..pluggingen kommer jag dessvärre inte att komma ifrån då det är en hel del i skolan veckan som kommer. Faktiskt så är det väldigt mycket ända fram till skolavslutningen känns det som, men det är ju mycket som ska hinnas med såklart.
 
Ikväll blir det ett kärt återseende med min kusin som nyligen flyttat ner hit ända från Härnösand med sin pojkvän! Det ska bli riktigt kul att träffas då det var alltför länge sedan!
 
Nu är det dags att bita i det sura äpplet och sätta igång med räknandet! Ha en riktigt fin dag allihopa!
 
Puss och kram <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0