Tillbaks till vardagen

 
 
Godmorgon!
 
Jag måste säga att det känns lite konstigt att sitta här och veta att jag snart måste springa gå till bussen och att jag inom en timme kommer befinna mig i skolkorridorerna igen. Det är bara drygt två veckor jag har varit ifrån skolan, men då det har hänt så otroligt mycket på de veckorna (faktiskt bara de senaste dagarna) så känns dem så mycket längre! Under de senaste dagarna har jag känt mig som en helt ny person och det ska faktiskt bli riktigt spännande att som denna nya person ta mig an vardagen på riktigt! Jag vet dock att det är nu den riktiga kampen börjar, kampen att inte falla tillbaka i samma onda rutiner och tankebanor! Men jag vet också att jag är mer redo och mer förberedd än någonsin tidigare! Jag kommer att klara det här! Jag ser mina mål och tänker inte släppa dem med blicken förrän jag är framme!
 
Hoppas att vi alla får en bra start på denna vecka! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0