Söndagen den 14 april 2013

 
 
Hej på er!
 
Klockan är nu strax över halv tio och jag börjar bli sådär sömnigt trött. Min söndag den har rullat på och jag har känt mig väldigt effektiv då jag har hunnit med en hel del! Först och främst har jag ju varit på jobbet. Jag har nog aldrig skrivit var jag jobbar, Nytt och Grönt heter det. Inte det roligaste jobbet då man för det mesta står och tvättar groddar eller skär skott, men det är ett jobb vilket gör att man får in lite extra pengar och det är aldrig fel! Efter jobbet har jag hunnit med att baka bröd, ta en underbar promenad i vårvärmen med hunden och pluggat lite fysik. Okej det blev kanske inte så mycket fysik som jag hade tänkt, men jag har inte fysikprov förrän på torsdag så jag har fortfarande några dagar kvar att förbereda mig på!
 
Nu ikväll har vi varit hos några mycket goda vänner till familjen då vi blev spontant inbjudna på middag. Inte helt fel det inte och att det dessutom bjöds på grillat satte pricken över i:et! Nej nu ska jag faktiskt ta och borsta tänderna och krypa i säng! Det är ju måndag imorgon vilket betyder början på en ny skolvecka, så det är väl lika bra att försöka få så mycket sömn som möjligt så att hjärnan orkar jobba!
 
Godnatt! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0