Ovanligt...

 
 
Godmorgon på er!
 
Torsdag idag = ingen temadag = vanliga lektioner = fysikprov!! Ja idag står det alltså fysikprov först på schemat och som jag innan nämnt när det gäller fysik så tror jag aldrig att jag kommer känna mig helt lugn och säker inför ett sådant prov! Det är bara att hoppas att min hjärna har lust att sammarbeta med mig idag!
 
Jag tycker, för ovanlighetens skull, att den här veckan har gått långsamt! Jag tror faktiskt aldrig att jag har uttryckt här på bloggen att jag tycker tiden går sakta, men den här veckan tycker jag har känts mycket längre än tidigare veckor. Jag tror det beror på att jag längtar till morgondagen, imorgon väntar nämligen ett besök hos BUP. Denna känslan, att faktiskt vilja åka till BUP, är en ganska ny känsla för mig, men den känns bra! Åh, jag riktigt längtar efter att få se om det har hänt något sedan förra veckan och jag hoppas självklart att det har hänt saker åt det positiva hållet!
 
Ha en bra torsdag allihopa! Kom ihåg att vara snäll mot alla i din närhet, men glöm för sjutton inte att dessutom vara snäll mot dig själv!
 
Puss&Kram =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0