Möt dagen med ett leende

 
 
Godmorgon på er!
 
Jag har egentligen inte alls tid att sitta här, men jag kunde inte låta bli att titta in en snabbis! En ny vecka med nya utmaningar väntar. En vecka som säkerligen kommer innehålla både bra och mindre bra stunder för de flesta, men vi hoppas väl på mest bra stunder, eller vad säger ni? Min skolvecka ser lite annorlunda ut. Måndag - onsdag har vi nämligen temadagar vilket betyder att vi inte kommer att ha några vanliga lektioner överhuvudtaget! Lite skönt med omväxling faktiskt! Dessvärre slutar vi inte vanliga tider så istället för att sluta vid den underbra tiden 12.20 som jag vanligtvis gör på måndagar så kommer jag idag sluta 16.00 och alltså inte vara hemma förrän ca 16.30. Känns väl inte jättekul måste jag erkänna, men vi får väl hoppas att vi får göra en massa roliga saker som väger upp det hela!
 
Okej nu ropar min syster att jag måste skynda mig så det är väl bäst att jag tar och gör det! Jag hoppas att ni alla får en härlig dag och en härlig vecka! Jag har hört att vårvämen nu äntligen ska komma och jag hoppas verkligen att det stämmer! För vårvärme har vi än så länge inte blivit bortskämda med om jag får säga vad jag tycker!
 
Till mig själv och till alla er som kämpar för eller mot någonting, det behöver inte vara anorexi utan det kan vara vad som helst, så vill jag säga sluta aldrig! Sluta aldrig kämpa och sluta aldrig att tro på dig själv! Bara du tror, vill och gör ditt allra bästa så kommer du klara det! Det kanske inte går på en vecka och det kommer säkerligen inte vara lätt, men snälla, låt inget få dig att tappa dina mål i sikte! Nu ska jag samla på mig lite inre styrka, ställa in skärpan ytterligare lite till på mina mål och kliva ut genom ytterdörren med ett stort leende på mina läppar!
 
Puss&Kram =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0