meat, nervousness and challenges....

 
 
 
Godmorgon!
 
Jag har ätit dagens viktigaste mål, slängt på mig kläder, borstat tänderna och sitter nu här. Då var det onsdag och idag väntar det första nationella i svenska! Det är det muntliga framförandet och jag börjar ärligt talat att känna mig lite sådär smått nervös. Årets tema är framtiden och jag har valt att berätta om framtidens kött! Forskarna försöker ju nämligen att odla fram kött vilket skulle lösa den stora efterfrågan på det och gynna miljön på väldigt många sätt! Nu tänker jag verkligen inte sitta här och skriva om muskelstamceller som blir till köttfärs osv, men jag tycker att det är rätt fascinerande när man tänker på hur långt utvecklingen är kommen!
 
Nu är det hög tid att jag tar mig själv till bussen då det blev aningen stressigt igår, visst är det konstigt hur snabbt tiden kan gå när man sitter här framför datorn?
 
Jag hoppas att vi alla får njuta av en riktigt bra dag! Jag tänker fortsätta att utforska min nya väg och försöka utmana mig själv så mycket det bara går! Jag tror att alla kan utmana sig själva, fast på olika sätt. Så varför inte ta och utmana dig själv du med?
 
Puss&Kram =)
 
 


Kommentarer
Carola

Hej Sanna! Hoppas det gick bra på provet;)
Ville bara säga att du gör en fantastisk resa nu och det är så härligt att läsa om dina framsteg! Bakslagen kommer men med din inställning kan du ge monstret en rak höger;)
Du har rätt att hela familjen drabbas men släpp dina skuldkänslor! En familj är ett lag och som i alla lagsporter hjälps man åt och när någon har en dålig dag( eller fler) sluter man upp bakom denna person och stöttar och hjälps åt! Så fungerar ett lag;) En annan gång är du på topp och kan stötta någon annan i familjen!
Ta hand om dig och fortsätt kämpa!
Kram

Svar: Hej, det kändes faktiskt riktigt bra och nu njuter jag av att det är över! ;) Jag gillar egentligen inte att slåss men jag gör ett undantag när det gäller det här! Dina ord värmer ska du veta och jag längtar tills vi alla ses igen! Du måste hälsa till alla där hemma! Kram
SannaCeciliaNyberg

2013-04-10 @ 14:17:40
Tove

Så gullig kommentar du skrev på bloggen! Tack!

Allt känns mycket lättare när jag vet att du kämpar. Då vill jag också kämpa och det gör jag nu. Vår framtid kommer!

kram<3

Svar: Du anar inte hur glad jag blir när även du är på rätt väg! Ja det är bäst för dig att du kämpar fina du, det är vi mot monstren! Ja den kommer, en riktigt härlig sådan om jag får vara med och bestämma!Kram på dig! <3
SannaCeciliaNyberg

2013-04-10 @ 20:27:26
URL: http://tovetankar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0