Make it valuable...

 
 
Godmorgon på er!
 
Snart bär det av till skolan för att sätta sig och skriva nationella i svenska! Idag är det läsförståelse som gäller och på torsdag väntar skrivningen. Är ingen jättestor beundrare av nationella prov måste jag erkänna, men det måste ju göras det med! Efter skolan ska jag och min syster gå till våra söta små morföräldrar och bli bjudna på lunch, mysigt värre, och vad resten av dagen kommer att erbjuda har jag än så länge ingen aning om! Efter gårdagen är jag nu mer en redo att möta denna veckas utmaningar så det är bara att dra på sig gummistövlarna och traska ut i regnvädret!
 
Ni får ha en fin dag och se till att göra den värdefull!
 
Puss&Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0