Inte min dag...

 
 
Hej på er! Har ni haft en fin dag och kunnat njuta av solen?
 
Min söndag inleddes på jobbet och det var inte min jobbdag idag kan jag tala om. Jag lyckades skära mig i tummen två gånger, jag halkade och föll hjälplöst till golvet och dessutom klantade jag mig med slangen så att jag sprutade ner mig själv med kallt vatten. Suck. Men vad är livet utan lite motgångar då och då? Vi kan ju hoppas på att jag nu har haft min otur för ett tag och att den kommande veckans prov därför kommer att gå galant!
 
Efter jobbet har jag försökt fånga solens strålar, pluggat lite grann och varit ute på en liten promenad med mamma som jag förresten nästan precis gav massage. Jag tycker mycket om att få massage, vem njuter inte av det, men jag tycker även väldigt mycket om att få ge massage! Jag funderade faktiskt när jag var mindre på att bli massör eller kanske att i alla fall gå en massagekurs för om man ska lita på vad andra säger så gör jag det bra. Saken är den att jag egentligen inte vet vad jag gör, så en kurs kanske inte hade varit så dumt? Hm... det kanske är något som är värt att fundera vidare på? Fast för tillfället är jag alldeles för trött för det! Godnatt på er! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0