feelings....

 
 
Jag blir glad när jag får vara bland människor jag tycker om, när solen bestämmer sig för att titta fram och när jag får någon annan att le!
 
Jag blir arg när jag tänker på krig, orättvisor, djurplågeri och när folk sårar de som står mig nära!
 
Jag blir ledsen när saknaden blir olidlig, om jag sårar de jag älskar och när jag blir sådär riktigt besviken!
 
 
Jag hatar att bråka, att ha oordning bland mina saker och känslan av att känna sig värdelös!
 
Jag älskar mina nära och kära, att känna mig lycklig, att få träna och att titta på gamla foton & videofilmer!
 
Jag blir irriterad på gnälliga & bortskämda ungar, på regniga somrar, trosor som skaver och folk med fördomar!
 
Jag längtar till sommarens värme, resan till Kreta och att få känna mig helt fri och kunna göra allt jag älskar!
 
Jag hoppas att det en dag är fred på jorden, att vi får en sommar med massa sol och bad, att alla kan se de fina och positiva sidorna hos sig själva och varandra och att vi får något riktigt gott till kvällsmat!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0