En bra dag!

Hej där!
 
Åh, idag har det varit en bra dag! När anorexi-monstret har velat krypa fram har jag med lätthet kunnat sparka bak det igen och ingen ångest har kommit smygande! Dessutom har dagen bjudit på en massa trevligheter! Nästan hela familjen började med att spendera denna lördag på Väla. Som säkert många vid det här laget vet så tycker jag att det är väldigt mysigt och avkopplande att gå runt och kika i affärer! Jag hade inga specifika saker jag skulle köpa, men det blev att jag åkte därifrån med en mysdress från Cubus och ett par jeans från Carlings! Hm... nu har jag inhandlat två par jeans denna veckan så jag tror bestämt att det får dröja ett tag tills nästa gång hehe!
 
Efter besöket på Väla stannade vi till hos en underbar familj där vi fikade och hade det hur mysigt som helst! Och vet ni vad? Jag utmanade mig själv med att äta en sådan där enorm havrekaka doppad i choklad och det gick faktiskt över förväntan! Den var gudomligt god och jag kunde njuta under tiden jag åt den och även efteråt då ingen ångest infann sig! Vissa kanske tycker att detta är en pyttesak, men för mig är det ofantligt framsteg och det gör mig så glad!
 
Under resten av eftermiddagen har jag gått rundor i min nya mysdress (super skön), varit ute på en liten promenad med min mor och mumsat i mig tacos med resten av familjen! Nu tänker jag strunta i fysikboken som ropar på mig och mysa resten av kvällen!
 
Puss&Kram <3
 
 
Detta fick alltså följa med mig hem från Väla!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0