Bubblande glädje

 
 
Tjohej på er!
 
Det var en mycket nöjd och glad Sanna som lämnade BUP i förmiddags! Jag kan härmed meddela att det går helt åt rätt håll mina kära läsare! Inte dagens urtrista väder och inte heller biologilektionen på 135min har kunnat förstöra glädjen som därför har bubblat inom mig! Vikten som har stått still alltför länge hade idag så smått börjat att röra sig uppåt och mina värden hade blivit lite lite bättre, fortfarande inte helt bra dock. Åh vad det känns skönt ska ni veta! Att se att allt slit minsann ger resultat och att känna att jag nu faktiskt tar hand om min kropp istället för att förstöra den! Det ger en bara ännu mer motivation att fortsätta kampen, kampen om att bli frisk och om en ljus strålande framtid! Jag ska tillbaks till BUP om en vecka och vet ni vad.... jag längtar redan! ;)
 
Nu ska jag försöka att skriva lite på en fysikrapport som ska vara inlämnad på söndag och därefter njuta av min fredagkväll! Jag hoppas att även ni får njuta av eran! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0