8 april 2013

 
 
Hejsvejs!
 
Då var klockan snart läggdags och jag tänker tillbaks på en dag tillbaka i verkligheten. Jag skulle inte vara ärlig om jag skrev att det inte funnits några som helst lockelser, att ingen röst har viskat i mina öron eller att ångesten varit som bortblåst. Det är inget som försvinner bara för att jag bestämt mig för att bli frisk tyvärr. Men det finns helt klart en skillnad på då och nu. Skillnaden är att jag nu faktiskt kan stå emot det, vilket jag inte kunde innan. Det är stundtals riktigt tufft men det går och det gör mig så ofantligt glad! Att vara tillbaka i skolan kändes inte så hemskt, eller ja i alla fall tills jag insåg hur mycket skolarbete som måste göras. Det märks att vi går mot slutet av läseåret om man säger så!
 
Annars har jag idag varit på besök hos min sjukgymnast, varit på jakt efter vårens tecken och suttit med min bok ute i solen! Hmm.. dock inte så länge då det såg mycket skönare ut än vad det var!
 
Nej nu ska jag gå ner och ta mig lite medicin mat innan jag hoppar i säng och släcker sänglampan!
 
Godnatt på er! =)


Kommentarer
Felicia

Sjukt starkt att du har börjat din resa nu. Känner igen det så mycket, trots att man har bestämt sig och man vill känna sig nöjd med allt man ätit (och att man klarat att äta det!) så kommer den jobbiga ångesten inkrypande (somskadö!) Hejar på dig! <3

Svar: Tack fina du, ditt stöd stärker! Vi ska klara detta tillsammans! :) <3
SannaCeciliaNyberg

2013-04-08 @ 22:23:58
URL: http://thisway.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0