1 april 2013

Hallå hörni! April månad inleddes med soligt & härligt väder vilket betyder att solglasögonen har blivit använda! Jag har som sagt befunnit mig stora delar av dagen på jobbet och väl hemma har jag, inte helt frivilligt, plockat fram matteboken, varit ute på en skön liten promenad och spanat efter vårtecken. Kubbspelet fick äntligen komma fram från garaget då hela familjen Nyberg spelade en omgång nu ikväll och vi har även till min stora förtjusning kunnat bocka av årets första grillning! Finns det något godare eller något som doftar mer sommar än grillat kött?
 
Efter en bra dag och ett underbart påsklov säger jag nu godnatt och hoppas att vi alla får sova gott! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0