Söndagen den 23 september

Godkväll!
Kikar in här en snabbis och skriver en liten sammanfattning av dagen som varit, innan jag bäddar ner mig i min sköna säng!
Dagen har innehållit en hel del. Under förmiddagen hann jag med stallet. Klarade mig från regnet och red ut en tur med min lille ponny!
På eftermiddagen stod det släktkalas på schemat. Min käre morfar fyller nämligen 77år idag och min kusin fyllde 17år i fredags så vi firade dem tillsammans! Att träffa släkten och äta födelsedagsfika kan inte bli annat än en mysig eftermiddag! ;)
Nu ikväll har jag även hunnit med en skön löprunda. Det blev att ta på rexflexväst och pannlampa för fy vad snabbt det blir mörkt nu på kvällarna! ;o

Nu väntar sängen på mig, men ska först bara ta något att äta! Efter min löprunda behöver jag fylla på med energi. Annars kommer jag vakna mitt i natten för att jag är hungrig och hur svårt är det inte att sova då?! ;)
 
Ta vara på er och sov så gott!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0