Rosa bandet

Brukar ni stödja bröstcancer fonden och köpa ett rosa band? Jag har gjort det de senaste åren och detta år är inget undantag! Av alla sjukdomar man kan få tycker jag att cancer är en av de värsta! Ett band kostar inte mer än 25kr vilket de flesta har råd med, så varför inte köpa ett? Pengarna går till cancerforskning, att sprida kunskap om sjukdomen samt opinionsbildning. Väl spenderade pengar om du frågar mig!
 
                                            
 
 
Jag stödjer bröstcancer fonden, gör du? En person gör ingen större skillnad, men många däremot......
Tillsammans kan vi besegra cancern!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0