Min torsdag...

 
         
Dagens outfit:
Crocker Jeans, JC
Linne, JC
Tröja, Gina
Halsduk, Gina
 
Hallå på er!
Nu är snart även den här dagen slut. :) Jag har inte hunnit med så jättemycket då jag kom hem kvart i fem, men en promenad med hunden och spelat spel med lillasyster har jag ändå lyckats få tid till! :)
 
Jag har kommit på det att jag spenderar alldels för lite tid med min lillasyster! Under veckodagarna är jag i skolan, när jag kommer hem går mycket av min tid åt till att vara i stallet och när jag väl är hemma så har jag oftast en hel del läxor att göra. Det blir inte så mycket tid över för henne!
Under helgen är det också en hel del att göra, men då kan man ändå, som tur är klämma in, lite värdefull tid tillsammans. Nej så idag när jag kom hem från min och hundens promenad bestämde jag mig för att inlämningen till idrotten fick vänta och spelade Yatzi med min syster istället! :)
Jag vill verkligen inte att hon ska tänka tillbaka på sin barndom och känna att jag inte var närvarande vid hennes uppväxt. Jag vill vara den storasyster som hon, när hon blir stor, känner att hon kan prata om allt med! Hon är 7år just nu så det händer jättemycket nya spännande saker i hennes liv som jag inte vill missa! Så jag tänker defenitivt bli bättre på att skaffa oss den tid tillsammans som vi för nuvarande inte riktigt hinner med! =)
 
Nej om jag kanske skulle ta och göra klart den där idrottsinlämningen? ;) Sedan ska jag nog rusta upp mig med pannlampa & reflex och ta en löptur i mörkret! Den nya pannlampan är förresten jättebra! :p
 
Ta hand om er!
 
Efter en lång dag i skolan kände jag mig förtjänt av något gott! Snäll som jag är delade jag självklart med mig till min tvillingsyster! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0