Måndag igen...

                                                            
 
Ja då var det måndag igen, helgerna går alldeles för fort om jag får säga vad jag tycker! Bilden ovan passade därför väldigt bra in tyckte jag! ;) Jag är lite av ett fan när det gäller "Teenager Post" det finns så många bra och roliga texter där att läsa! Där finns så himlans många citat som man verkligen kan relatera till tycker jag!
 
Kvällen igår var mycket mysig! Vi åt gott och satt och pratade om allt och ingenting på restaurangen, innan vi såg filmen som bjöd på en hel del skratt! Den var helt klart värd att se enligt mig! ;) En bättre uppladdning, inför en vecka i skolan, tror jag faktiskt inte att jag kunde fått =)
 
Jag hoppas att denna veckan kommer flyga förbi som alla de andra, men har mina föraningar om att den kommer kännas längre. Varför det då? Jo nästa vecka är det ju looov! Åh vad jag längtar! ;)
 
Nej nu tycker jag att vi allesammans kör så det ryker den här veckan! Matte ska räknas och kunskap ska spridas!
 
Ha en grym måndag, det tänker i alla fall jag göra allt för att få! :)
 
 
Nu kör vi! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0