Lite bilder från kvällen igår!

Fina tjejer!
 
En fräsch och god efterrätt att avsluta en trerätters med! :)
 
 
Under kvällen spelade vi "Med andra ord". Har ni inte spelat det så gör det, för det var riktigt roligt! ;)
 
Wiiie, första rundan och en seger! Måste säga det att vi spelade tre rundor så att alla fick vara i lag med alla och jag vann varje gång! Men det var var väl min tur att vinna med tanke på bowlingen haha! ;)
 
Kvällen igår blev riktigt lyckad :) Ikväll kommer jag nog ta det lugnt efter en dag med jobb! Kanske tar och tittar på film med systra min! ;)
 
Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0