Kaos..

Hej, har ni en skön lördagmorgon? :)
För tillfället ser mitt rum helt kaotiskt ut! Har saker precis överallt. Det är nämligen så att min mamma har haft en sambo (Henrik) som har bott hos oss i ca 5-6år, men nu har de bestämt sig för att det är dax att flytta isär. Eftersom att jag visste att han skulle flytta när jag startade bloggen har jag valt att inte nämna honom. Jag har inga problem med honom och min mamma och han är inte ovänner eller så, men de kände att känslorna har svalnat och att de tänker hålla sig på vänskaplig nivå! Henrik är inte min lillasyster Matildas riktiga pappa, men då vår pappa dog innan hon föddes har Henrik varit som en pappa för henne! Matilda kommer därför att bo hos honom regelbundet så han kommer inte att försvinna från våra liv på något sätt!
Så anlednigen till att mitt rum nu ser ut som det gör är för att jag rensar ut det på hans grejer. Jag hade nämligen en bokhylla som var hans och de var inte lite saker jag hade i den! ;) Det roliga med detta är att man hittar en massa saker som hade glömt att man hade, fotografier, brev etc. 
Jag funderar även på att faktiskt ändra om i mitt rum nu när det ändå ser ut som det gör! Jag får fundera på det! Flytta om lite möbler och se hur det blir!
 
Igårkväll låg jag och myste i soffan och kollade film. En sådan lugn och skön fredagkväll helt enkelt! :) Ikväll ska jag och två kompisar ut och äta i stan och efter det bowla! Haha, det var ett bra tag sen jag bowlade så vi får se hur det kommer att gå ;) Riktigt roligt ska det bli i alla fall!
Nu tänker jag ut och spring i det vackra, men kalla vädret! Såg att det var minusgrader när jag vaknade brr....
 
Ha en riktigt bra dag! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0