Jag tycker inte om.....

.....att det blir så väldigt mörkt under vinterhalvåret.
 
.....att vara osams med någon.
 
.....att behöva göra någon ledsen eller besviken.
 
.....känslan av att känna mig stressad.
 
.....männsikor som bara vill ha mer och mer och aldrig nöjer sig med allt de redan har.
 
.....när gatorna blir till en livsfarlig isbana.
 
.....lakrits.
 
.....att gå balansgång på hög höjd.
 
.....känslan av att inte kunna prestera till 100%.
 
.....när mitt tålamod sviker mig.
 
.....personer som dömer människor innan de har träffat dem.
 
.....att frysa.
 
.....människor som ser ner på andra.
 
.....att vakna och märka att håret ser hemskt ut.
 
.... att mitt korttidsminne kan vara riktigt dåligt.
 
.....att känna mig nere.
 
.....när min syster får sin förskräckliga hosta då det låter som att hon ska hosta upp sina lungor.
 
.....dåliga somrar.
 
.....när något man sett fram emot inte blir av.
 

Här  var några av de saker jag tycker mindre om. Det var faktiskt mycket svårare att skriva, än saker jag tycler om. Det var väl tur det! ;)
 
Nu ska jag snart ha franska! Att sitta en hel lektion och titta på en film där man inte förstår vad de säger känns väl inte sådär jättelockande.... men man får göra det bästa av situationen! ;)
Dessutom börjar jag bli rätt hungrig då jag precis har haft idrott, men jag tycker inte om att behöva stressäta på en kvart! (Det tror jag inte att jag skrev där uppe! ;)) Jag får hoppas att min mage inte kurrar allt för högt ;)
 
                                
 
Ha en fortsatt bra onsdag!


Kommentarer
Anonym

Är du Modell? du är jätte snygg! Jag gillar din blogg jätte mycket. Kan inte du börja video blogga / kram

Svar: Haha nej jag är inte modell ;) Tack så väldigt mycket :) Vad kul att höra! Nja tror inte att videobloggning är min grej ;) Kram!
SannaCeciliaNyberg

2012-10-19 @ 21:37:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0