Intensiv lördag!

Hej på er!
Som ni förstår av rubriken har jag haft fullt upp idag! Det är först nu som jag har tid att ta mig en paus och sätta mig i lugn och ro framför datorn! Redan klockan åtta i morse kom traktorn med jättesågen för att klippa vår häck och vår grannes häck. Ett bra tag höll jag alltså på att hjälpa till med det. Därefter tog jag en löptur i det fina vädret och när jag kom hem fixade jag mig något att äta!
Ingen rast och ingen ro, efter att jag ätit slängde jag på mig stallkläderna och cyklade till stallet och har där spenderat större delen av eftermiddagen =) Full rulle alltså, men har fått vara ute i det underbara vädret en hel del! Dagens fina och varma väder kom lite oväntat, men var väldigt välkommet! ;)
 
Min fredagskväll spenderade jag hemma med familjen. Jag har hittat en hemsida där man kan se på gratis filmer och serier, så jag och min syster bäddade ner oss i hennes säng och låg och tittade på "The amacing spiderman". Jag såg den med några kompisar på bio i sommras, men min syster hade inte sett den. Det slutade hur som haver med att jag efter halva filmen inte hade en chans att hålla mig vaken! Känner ni igen känslan när man inte på något sett kan hålla sig vaken! Det börjar med att man nickar till några sekunder, vaknar till och sperrar upp ögonen för att efter en minut nicka till igen! Till slut ger jag upp haha! Ni förstår att jag var väldigt trött igår! ;)
 
Jag har inte riktigt bestämt mig för hur min lördagkväll kommer att se ut. Antingen stannar jag hemma som igår och tittar film med systern min. Eller så drar jag hem till en kompis som ska ha, vad han kallar det, chillkrög ;) Själv dricker jag inte, men det är alltid kul att träffa trevligt folk! :) Vi får se hur pigg jag känner mig ikväll helt enkelt! :)
 
Hoppas att ni alla får en riktigt mysig kväll och om ni inte har varit ute idag så rekommenderar jag det starkt! Vi måste passa på när vädergudarna bjuder på sådant här väder! ;)
 
Här försvinner en stor del av vår häck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0