Fånga dagen

Godmorgon alla morgonpigga! ;)
Ska snart iväg till stallet, men tänkte först slänga in ett litet inlägg.
Kvällen igår var som väntat mycket trevlig! Det blev inte en allt för sen kväll då jag som sagt kände mig rätt trött :)
 
Under dagen ska jag hinna med lite skolarbete och annat smått och gott, men är man uppe med tuppen hinner man med en hel del! :) Jag är som sagt morgonpigg av mig. Det är inte så att jag ställer klockan på helgen (om jag inte har någon tid att passa såklart) utan jag vaknar faktiskt av mig själv! Idag blev det strax innan åtta, ibland blir det tidigare och ibland senare. Dock brukar jag inte sova längre än till en sisodär halv nio och det är rätt ovanligt hehe ;) Men nu har jag många timmar på mig att hitta på saker, tummen upp för det! ;)
Det verkar som att dagen kommer att bjuda på liknande väder som gårdagen, härligt! Det gäller verkligen att njuta när man får chansen!
 
Nej nu ska jag ta och hoppa i stallkläderna och cykla iväg! Det är alltid mysigt att komma till stallet tidigt. Man känner sig så uppskattad när man får de där mysiga gäggningarna som välkomnande när man öppnar stalldörren. Antagligen säger de något i stil med "släpp ut oss i hagen" haha, men det är ändå en fin känsla man får ;)
 
Ni får ha en toppen bra söndag. Se till att njuta av helgens sista dag! Sedan är det bara en skolvecka kvar innan lovet wieee! :D
Ta hand om er!
 
Fånga dagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0