Efter regn kommer solsken!

Jag inte bara slapp regn när jag red, solen bestämde sig även för att titta fram! =) Vem trodde imorse att eftermiddagen skulle bjuda på sådant trevligt väder? Inte jag i alla fall! ;) Men som de säger, efter regn kommer solsken!
 
Jag tänkte det att jag var tvungen att uppdatera er om hur tacosen blev. Resultatet blev väl godkänt om ni frågar mig! :) Det smakade inte exakt som när man använder köpekryddmix, med tanke på allt som finns i där så var det väntat, men det smakade defenitivt tacos! Jag måste säga att jag nog tyckte det var godare. När man tänkte på det att man faktiskt inte stoppade i sig en massa onödiga tillsatser blev det till och med väldigt mycket godare! ;)
Jag använde dock inte bara den nyköpta kryddblandningen, utan smakade mig fram och kryddade lite extra med några av de innehållande kryddorna. Men det viktigaste är ju trots allt det smakade bra! :)
 
 
                           Köttfärsen som puttrar på för fullt!
Allt är hackat och klart! Vad brukar ni ha i er tacos? :)
 
Nu får ni ha en bra lördag kväll!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0