29 oktober 2012

Hej på er!
 
Jag kan säga det att det är en trött Sanna som sitter och skriver! Som jag skrev igår så jobbade jag idag och det tar på krafterna! Det jag gör på jobbet är att stå och skära skott och paketera groddar. Alltså inte direkt det roligaste jobbet, men det är trots allt ett jobb! Jag tycker det är skönt att få in lite pengar utöver studiebidraget och speciellt nu när det är dags att börja handla julklappar! ;) Jobbade från 10.00 till ca 16.00. Trampade sedan hemåt på cyklen i det hm.. härliga vädret och var hemma ca 16.30. Kastade i mig något att äta och fortsatte därefter till stallet. Trots att jag skyndade mig så hann ljuset försvinna och jag och Simba fick rida i mörkret. Men allt går bara man vill! :)
Har nu under kvällen fixat mitt rum! Jag möblerade om igår och idag har jag satt de flesta saker på plats =) Jag tycker det är kul med lite förändringar och jag tycker faktiskt att jag har lyckats riktigt bra med min room makeover ;)
På onsdag ska jag jobba igen, men imorgon är jag ledig! =)
 
Nu tror jag bestämt att jag ska titta på en film! Eller jag ska i alla fall börja titta på en, återstår att se om jag håller mig vaken ;) Frågan är vilken jag ska se.... Jag tittar på det mesta, men visst är väl kärleksfilmer så himla mysiga! Man vet vad som kommer att hända och man vet hur det kommer sluta, men ändå så är de flesta himlans bra tycker jag! :)
               
 
        
                  
 
     
 
                     
 
Lite film tips! ;)
          
      
  
     
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0