Tar till vara på de sista....

Jaha, då var detta höstlov snart slut :( Jag tycker att det har gott på tok för snabbt! Hade mer än gärna haft minst en veckas lov till! Det gäller nu att ta till vara på de sista lediga timmarna.
Idag har varit en riktig fixardag. Jag har tagit tag i skolarbeten, klippt Simba (vilket jag skrev om innan) och gjort en ordentlig & välbehövlig städning av mitt rum! För att orka med alla mindre roliga saker dagen har bjudit på har jag även stått för kvällens matlagning och innan det varit ute på en mysig promenad på 80min. Riktigt skönt att få röra på sig ute i friska luften när man suttit inne med läxor! :)
 
Ta en promenad så blir kroppen glad! =)
 
Just det, idag flyttade Henrik till sin lägenhet! Matilda ville sova där med honom i natt så det är väldigt lugnt och skönt här hemma! ;) Charlie (vår hund) ligger för tillfället och myser i min säng, jag undrar om han förstår att det nu är han som är mannen i huset framöver! ;)
 
Nu blir det lite mer skolarbete och efter det tänker jag nog titta på någon bra film innan jag lägger mig!
Usch vill inte ens tänka på när mobilen kommer att ringa imorgon...
 
Ha en fortsatt bra kväll!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0