Ingen motivation och Pretty little liars....

Jag får sådan ångest när min syster sitter framför tv:n med läxor och inte jag. Jag har faktiskt skrivit lite på en biologirapport som ska vara inlämnad på söndag, men för tillfället är min motivation till att göra läxor på noll så gav upp den rapporten ganska så snabbt. Åh... jag har verkligen en massa saker som måste göras, men ikväll var ingen bra kväll att göra skolarbete för mig.
Men det är ju ändå fredag och då tycker jag att man ska få vara lite lat med läxorna! ;) Nu ska jag sluta tänka på och beklaga mig över den enorma läxhög som ligger och väntar! Istället ska jag titta på Pretty little liars (började se den förra helgen och har faktiskt, efter två avsnitt, fastnat för serien :)) och mumsa i mig nötter! ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0