Fegis

Haha, ja jag är en fegis! ;) Det blev ingen stor förändring på min frisyr. Valde att korta det lite grann, klippa upp det, låta luggen vara och klippa håret så att när det ligger längs med ryggen så är det format i ett svagt V. Men jag är nöjd med resultatet och det är det viktigaste! :) Jag älskar känslan i håret när man har varit och klippt sig! Håret blir så himla mjukt och fint! :)
 
Efter klippningen var det ju tänkt att jag skulle möta upp några vänner för att gå i stan, men då vädret inte var det roligaste bestämde vi oss för att strunta i det. Istället fick jag lite kvalitetstid med mormor och morfar som bor precis intill frisören och åkte senare direkt hem till Elin :)
 
Hos Elin gjorde vi våra egna pizzor, mums! Jag älskar hemma gjord pizza! :D Vi var riktigt duktiga och gjorde både deg och tomatsås själva :) Det blev inga små pizzor inte, jag är fortfarande proppmätt haha!
Sedan var det skräckdags! Vi såg på "The cabin in the wood". Den var bra, men har sett bättre skräckfilmer. Man hoppade till några gånger, men så mycket läskigare tyckte inte jag att den var. Men sen var vi ju faktiskt fem stycken och det är alltd läskigare om man är själv! ;)
 
Jag stannade inte kvar hos Elin ikväll då jag somsagt planerat in Emporia imorgon med två andra vänner! Så det är bäst att jag tar och lägger mig snart så att jag vaknar pigg, glad och taggad på en dags shopping! ;)
 
Godnatt! <3
 
Jag tog på mig rollen som bagare och knådade degar för fullt som jag sedan formade till (fyrkantiga) pizzor ;)
 
Min pizza, färdig att åka in i ugnen! Förstår ni att jag blev mätt? ;) Jag försökte verkligen, men orkade inte hela!
Det blev en Sanna specialare, en pizza med allt möjligt på helt enkelt! På denna hittar man, tomatsås, ost, köttfärs, champinjoner, lök, korv, philadelphiaost och sedan ännu mer ost (osten är ju det viktigaste och det kan inte bli för mycket enligt mig!) ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0