Farsdag

Dagen till ära har jag tänkt lite extra på min kära far! För ni har väl inte missat att det har varit farsdag idag? :)
Om jag hade haft möjligheten hade jag skämt bort min pappa med frukost på sängen och en tidning full med korsord då han kunde sitta på toaletten i över en timme med en sådan tidning ;) Haha jag förstod mig aldrig riktigt på honom angående det. Själv tycker jag att korsord är fruktansvärt tråkigt, antagligen för att jag är väldigt dålig på det ;) Alltså ingen talang jag har ärvt av honom inte, men min syster däremot har det i sig!
 
Så vad jag vill säga med detta inlägg är, Grattis på farsdag pappa! Jag tänker på dig, saknar dig och kommer alltid att älska dig! <3
 
Idag har jag tagit tag i pluggandet och fått gjort en hel del! Dock kan jag inte slappna av än då jag har matteprov på onsdag...
 
Nu tror jag att jag ska unna mig ett avsnitt av PLL ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0