En oväntad gäst...

 
Dagens outfit: Jacka från Zara, Miss Sixty Jeans, tröja från Lindex och scarf från Gekås (Ullared)
 
Hej på er! Så här var jag klädd de första timmarna av denna måndag. Det har sedan bytts ut till både myskläder och stallkläder! ;)
Nu har ni fått se min jacka från Zara! Jag är väldigt glad över den och har faktiskt inte sett någon annan som haft en sådan på sig! Bara för att jag skrev detta kommer jag säkert se en hel hög med likadana jackor imorgon ;)
 
När jag kom hem från skolan idag gick en mycket oväntad filur runt och hjälpte till att klippa gräsmattan! Det var lilla Plugg haha, en shettis min lillasyster brukar rida på ibland! Det är inte varje dag man har en häst i sin trädgård inte! ;)
 
En mycket nöjd liten ponny!
 
Nu har jag gjort klart min fysik och tänker nog ta en liten promenad innan jag sätter mig med matten!
 
Ha det så bra! =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0