Den 30 november 2012

 
 
Hej på er!
 
Det blev alltså en kall fredag som förutspått! Jag pälsade på mig både vantar och mössa imorse, så jag har hållit värmen i alla fall :)
Idag har jag och några klasskompisar gjort en "proteinsyntesdans" på biologin haha! Det var tur att vi alla såg lika löjliga ut ;) Sedan har jag avklarat mitt första utvecklingssamtal på gymnasiet och trängts på maxi med alla andra tusen personer som också skulle handla. Jag har under kvällen stått vid spisen och känt mig riktigt duktig då jag gjort klart och lämnat in ett biologi-arbete!
Nu har jag gjort mig en kopp te och ska mysa ner mig i sängen framför en film med en skål nötter i knät! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0