Beslutsångest...

Hej, hoppas allt är bra med er!
 
Jag har nu hunnit vara i stallet, ätit lunch och duschat! :) Snart ska jag ta bussen in till stan för att gå till frisören! Det är verkligen på tiden att jag klipper mig, senast var innan jag slutade nian hehe... Jag tycker faktiskt lite synd om mitt stackars hår! ;) Idag ska jag alltså åtgärda detta, men som alltid innan jag ska till frissan så har jag beslutsångest! Ahh... jag har ingen aning om hur jag ska klippa mig! Ska jag köra safe och göra något som jag brukar, eller ska jag köra wild and crazy och testa något helt nytt? Ska jag låta längden på håret vara kvar eller ska jag klippa av en bit? Hm... alltid lika svårt! Det blir väl som det brukar, att jag bestämmer mig in i det sista. Vi får alla helt enkelt vänta och se hur det kommer sluta! ;)
Efter klippningen ska jag träffa några vänner i stan! Senare ska vi åka hem till en av dem och ha en mysig kväll tilsammans :) Laga mat och kolla skräckfilm! Några tips på skräckfilmer hade inte suttit fel! ;)
Det är ju Halloween nu i helgen så det blir inga gulligull filmer nu inte!
 
Imorgon har jag och två andra vänner planerat att åka en tur till Emporia, det nya köpcentret i Malmö! Är lite rädd för att inte hitta då det ska vara väldigt stort! Vi får se hur det kommer att gå ;)
 
Nej nu måste jag hitta något att ta på mig! Ha en bra dag och var rädda om er! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0