22 november 2012

Hej på er!
 
Då var även den här torsdagen snart slut! Fick tillbaka mitt matteprov idag och jag måste säga att jag är nöjd! Det kunde gått betydligt mycket sämre. Något slarvfel fanns där såklart, men kommer man någonsin ifrån dem? ;)
 
Har kommit fram till att det är prov varje vecka fram tills julavslutningen, suck. Hur ska man hinna få någon julkänsla med en massa prov hängande över sig?
 
Har dock något riktigt roligt att se fram emot! :D Jag bokade nämligen en timmes laserdome för mig och mina klasskompisar den 12 december nu ikväll! Jag har faktiskt aldrig spelat laserdome (så det är väl på tiden att jag får det gjort?) är riktigt taggad och tror att det kommer bli sjukt kul! ;) Jag är riktigt glad för min klass. Alla kan prata med alla och jag trivs riktigt bra och en sådan här sak som laserdome tror jag kommer att stärka klasskänslan ännu mer! :)
 
Hoppas ni får sova gott och drömma sött! Nu ska i alla fall jag hoppa i säng! Godnatt! =)
 
Den 12 december blir det krig hehe ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0