2 november 2012

Hej! =)
 
Först och främst, herregud det är redan november! Det har jag lite missat om man säger så haha! Jag har sagt det förrut och säger det igen, tiden går fort! ;)
 
Nu till det jag tänkte att detta inlägg skulle handla om, nämligen hur min dag har varit! Den har varit toppen! Emporia levde upp till mina förväntningar! Ett väldigt trevligt köpcentrum om jag får säga vad jag tycker. Roliga och bra affärer samt mycket gott att äta :) Synd bara att det tar en och en halv timme dit med tåg :/ Ett annat litet minus var att man inte hade en aning om var något låg! Det hade inte suttit fel med en liten karta! ;)
Hur blev det med shoppingen då? Jo det blev faktiskt inte mer än en sak! Känns både bra och lite tråkigt. Bra för att det forfarande finns pengar i plånboken och tråkigt för att det alltid är kul med lite nykomlingar i garderoben! ;) Det fanns hur mycket fina saker som helst såklart, men jag har lite svårt att köpa saker som jag vet att jag egentligen inte verkligen behöver samt att jag är hm.. lite snål ;) Dessutom brukar jag ha oturen att sådant jag verkligen kan tänka mig att köpa inte finns i min storlek. Detta hände ett antal gånger idag! :(
En skjorta från Hollister blev det i alla fall! Det var min premiär på Hollister idag och jag blev inte besviken :)
 
Äntligen framme! ;)
 
Skjorta från Hollister!
Gillar påsen skarpt! ;)
 
Lunch blev det på Jensen's Bøfhus! Vi bokade bord det första vi gjorde när vi kom till Emporia och det var riktigt smart! För när vi kom vid tolvtiden var där ingen liten kö utanför! Jag förstår verkligen inte hur folk kan stå i kö och vänta så länge för att få äta! :o Vi fick en del blickar på oss när vi trängde oss förbi allt folk, gick fram till en servitös och sa att vi hade bokat bord ;) Och hur var maten? Jag säger bara MUMS! ;) Jag valde en kycklingfilé med grillade grönsaker och till det fritt tillträde till den helt fantastiska grönsaksbuffén! Jag är en riktig grönsaksmänniska så jag var i himmelriket och kycklingen var sådär perfekt saftig! :)
 
Är otroligt glad att vi slapp denna kön som fortsätter till höger och in i restaurangen! ;)
 
Fina flickor i väntan på maten!
 
Mums! :)
 
Ni kan säkert gissa att vi var aningen sega på tåget hem! ;) Det positiva med köpcentrum är att man har allt samlat på samma ställe och om det är dåligt & kallt väder slipper man gå ute. Det jag tycker är lite negativa är det att man inte får frisk luft så jag blir i alla fall rätt trött i huvudet efter några timmar. Därför ska jag snart ut på en löptur i mörkret! :)
 
När jag kom hem så hade jag och tvillingen min en riktig mysig middag bestående av räkor med gott tillbehör! Resten av familjen är på fotbollscup och kommer inte hem förrän senare.
Mys!
 
Senare ska jag och Linnea bädda oss ner i sängen och titta film tillsammans, men för tillfället sitter hon bänkad framför "X factor" och jag ska somsagt ut och springa! :)
 
Ha en mysig fredagkväll! =)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0