10 saker...

Här kommer 10 saker som du kanske inte vet om mig... ;)
 
1. Jag ler nästan alltid med tänderna sedan jag tog av min tandställning som jag hade i ca 1,5år!
 
2. Jag är fruktansvärt ovig! Min mamma på 42år är faktiskt betydligt vigare än mig! ;)
 
3. Jag går aldrig på A-brunnar! Om jag av misstag rör vid någon måste jag knacka mig själv tre gånger i ryggen!
 
4. Jag tycker om att gå runt i mataffärer.
 
5. När jag var liten var en av mina största drömmar att bli en sjöjungfru!
 
6. Jag tror på något mer efter döden.
 
7. När jag var elva år gick jag och väntade på brevet från Hogwarts! (Harry Potter ni vet) ;)
 
8. När jag var mindre gick jag på luftgevärsskytte och har faktiskt tävlat i det en hel del.
 
9. Jag har aldrig testat någon tobak, varit full eller tagit droger!
 
10. Jag kan inte gå och lägga mig med smink och oborstade tänder!
 
Bjuder på en väldigt stilig bild! ;)
 
                                                                                                                                                                             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0